meh borak2 ngan ecah. :D

Konsert ke-6 Akademi Fantasia pastinya menjanjikan satu persembahan live band yang hebat apabila setiap pelajar diberikan lagu yang dipopularkan oleh band seperti Lefthanded.
Aishah mendapat lagu tugasan yang berjudul Segitiga yang, lagu asal dendangan Cokelat satu nama kumpulan yang cukup gah di Indonesia dan pernah menjejakkan kaki ke Malaysia.
Jangan lupa menonton Diari Akademi Fantasia untuk mengetahui kehidupan seharian Aishah di dalam Akademi dan pastinya kita semua mengharapkan Aishah dapat membuat satu persembahan yang bakal meninggalkan satu kenangan buat kita semua pada Konsert ke-6 ini.
Kepada semua peminat-peminat Aishah jangan lupa terus memberikan sokongan buat Aishah dan jika berkesempatan datanglah menyaksikan Konsert Akademi Fantasia 7 yang dibawakan secara langsung dari Dewan Seri Putra, Bkt Jalil. Pada yang tidak berkesempatan jangan lupa melekat di kaca televisyen anda pada hari sabtu ini.
AFUNDI AISHAH dan hantarkan ke 32999





Lirik Lagu Segitiga - Cokelat

Artist: Cokelat
Hati... meratap perih
Tersiksa sepi... jangan kau pergi
Bila... untuk bersama
Tiada jalannya... 'tuk tetap setia
Lelah kujelang, malamku gelap sepi
Bintang pun enggan, temani disini

Kubertahan, walau tiada kau akhiri
Segitiga diantara kita
Hanya 'tuk berdusta dan kulelah
Diantara segitiga ini

Kita... lama tak jumpa...
Kau telah berdua... ku tak berdaya
Mungkin kau tak peduli
Aku disini... terluka hati
Lelah kujelang, malamku gelap sepi
Lama kunanti, kau tetapkan hati





Pada sesiapa yang belum mendengar lagu Segitiga ini layarilah video klip di bawah dan tunggu persembahan yang bakal disajikan oleh Aishah pada minggu ini. Keep on voting ......
AFUNDI AISHAH

1 Comment:

  1. pemerhati said...
    rasanya tak perlu ubah gigi aishah tu.. yang lama buat dia manis.. dah takda, muka sama macam orang lain.. trademark ilang dah.. sayang. sapa pernah tgk one litre of tears (korea rasanya), pelakon wanita dia cute + manis sbb senyumnya dan giginya..

    frust sikit la aishah ubah..
    anyway, attitude jangan ubah. dan harap aishah tak seksi sangat. kena demand pakaian yang elok2 sikit.

Post a Comment