meh borak2 ngan ecah. :D

Ahad
15 Mac 2009

Hari ini kitaorang bangun lewat hehe!! Selepas malam yang indah semalam, kami berasa lega kerana tiada penyingkiran dan kami dapat tidur bersama lagi.

Kami meluangkan masa bersama Cikgu Fatimah bermain permainan minda. Setelah itu, kami melakukan sesi luahan hati yang amat menyeronokkan!!! Akhirnya kami dapat mengenali rakan-rakan seperjuangan dengan lebih teliti dan sesi itu turut membantu Aishah untuk lebih selesa berkomunikasi dalam akademi.

Aishah agak terlalu kenyang kerana kami asyik makan sahaja…tapi takpe…asal kitaorang epi!!!



Isnin
16 Mac 2009

Hari ini kami menjalani sesi penilaian persembahan ketika konsert bersama tenaga-tenaga pengajar. Alhamdulillah kesemua kami semakin diberi dorongn dan semangat untuk terus meningkatkan prestasi. Aishah hari ini telah mendapat tugasan iaitu lagu medley Cuba-Faizal Tahir & Gila-Mila.

Di sebelah petang, kami membuat aktiviti untuk cuba menggunakan emosi dalam melafazkan abjad dengan pasangan masing-masing. Dalam kelas vokal Aishah mesti banyak meningkatkan prestasi kerana ia sangat penting!

Setelah itu, kami membuat tarian serta koreografi baru untuk lagu Menuju Puncak bersama Cikgu Aris. Kami sangat teruja dan gembira kerana tarian yang diberikan amat menarik!! Biarpun penat kami tetap teruskan dengan Semangat kental. Pada malamnya kami makan bersama sebelum pulang.

0 Comments:

Post a Comment